-=¤§ LOVE §¤=-







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق چیست؟؟؟

به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.

  به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.
 
به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.
 
به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.
 
و به انسان گفتم عشق چیست؟
 
 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟     دیوانگیست!!!
ش




نظرات شما عزیزان:

pink girl
ساعت4:43---5 فروردين 1392
عسیسم متنات خیلی قشنگن بازم منو یه جوری کرد بازم از این متن ها بذارپاسخ: چشم حتما میزارم به روی چشم . ممنونم که به وبم سر زدی

pink girl
ساعت4:37---5 فروردين 1392
سلام امیررضا جان متنات خیلی قشنگن واقعا لذت برم بازم از این متن ها بذار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر رضا حسامی در 1:23 | |